GLO Hotel Kluuvi lanseeraa ylellisen GLO Studio – Marimekko theme -huoneluokan. Kukin kuudesta studiosta on saanut uniikin sisustuksen, inspiraationaan siinä asuva kuvitteellinen kaupunkilainen. Uudistuksella GLO Hotel Kluuvi vaalii perinnettään lifestylehotellien edelläkävijänä.
GLO Studio – Marimekko theme -huoneissa kohtaavat kaksi saman henkistä brändiä:
– GLO Studio – Marimekko theme -huoneissa on brändiimme sopivaa asennetta, skandinaavisuutta ja tarinallisuutta. Myös arvomaailmamme ovat linjassa keskenään: GLO Hotelsin arvoissa korostuvat muun muassa kestävän kehityksen, monimuotoisuuden ja erilaisuuden arvostaminen, sanoo GLO Hotel Kluuvin General Manager Tom Strandberg.
– Haluamme olla elämysten ytimessä – sekä sijaintimme puolesta, että tuottamalla asiakkaillemme yllätyksellisiä ja persoonallisia asiakaskokemuksia.
Uusi huoneluokka on jatkoa kahden vuoden takaiselle kampanjalle,
jossa GLO Hotels sisusti valikoiman Luxe-huoneitaan Marimekolla
Tasaraita-kuosin juhlavuoden kunniaksi.
– Taannoiset
Marimekko-teemahuoneet saivat erittäin positiivista huomiota ja meille
tuli niistä paljon kyselyjä. Tuolloin huoneeseen pääseminen oli
kuitenkin tuurista kiinni. Marimekko-teemaan pukeutuvat studiot ovat
Luxea ylempi huoneluokka, ja mikä parasta, huoneluokka on varattavissa.
Kuusi erilaista ”kaupunkiasuntoa”
Tilavat ja modernit GLO Studio – Marimekko theme -huoneet ovat kukin saaneet inspiraationsa kuvitteellisesta asukkaastaan, helsinkiläisestä, jonka mukaan huone on myös suunniteltu. Studiot on luotu urbaanien nautiskelijoiden tukikohdiksi, ja niiden sisustuksessa on yhdistelty Marimekon kuoseja, sisustustekstiilejä ja pientavaroita sekä Helsingistä otettuja kaupunkivalokuvia modernilla ja kiehtovalla tavalla.
–Tällä kertaa halusimme sisustaa hotellihuoneet erityyppisten ihmisten asunnoiksi. Kussakin huoneessa näkyy ”omistajansa” persoona, ja niissä on myös kodinomaista kerroksellisuutta. Koska kierrättäminen ja ekologisuus ovat meille vahvoja arvoja, olemme hyödyntäneet sisustuksessa myös vanhoja kalusteita uudelleen verhoiltuina, Strandberg kertoo.
Autenttisia kohtaamisia suomalaisen designin kanssa
Yhteistyöstä on iloa niin molemmille osapuolille kuin asiakkaillekin.
– Uskon, että tulevaisuudessa tämän kaltaista yhteistyötä tehdään hotellien ja sisustustalojen välillä yhä enemmän. Mikäpä olisi parempi paikka tutustuttaa vieraita suomalaiseen designiin kuin ylellisesti sisustettu hotellihuone, jossa voi päästä asiakkaan iholle esittelemällä tuotteita käytännössä, Strandberg pohtii.